lördag 24 mars 2012

Nästan lördag

I dag var planen att gå på lite loppis i lugnan ro. Det var en vid Gärdet, så jag cruisa dit vid 11 när den öppna. Typ hela Stockholm hade fått samma fina ide, insläppet hade redan börjat på grund av publiktrycket, några hundra meters kö och typ ett löfte om att få vänta 1 timme i kö gjorde mig mindre sugen.


Promenixade till bussen, som var knöökfull med medborgare från den nyinkommna Tallinfärjan, skoj att slippa vara ensam på bussen.


Jag hade planerat att gå på vernissage på ett galleri med en utställning med E Billgren, men den öppnade vid 2, och nu var jag trött redan vid 11:15, så jag drog hem. Så det vart nästan loppis och nästan Billgren.

Men jag gick på bio och såg hela "the Hunger Games" den var bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar