söndag 25 november 2012

Sista vilda matchen

Häromdagen var det sista machen på Råsunda för alltid, det vara mycket folk som skulle till matchen och till spelningen med Swedish House Mafia på Friends Arena.
Så polisen kom på den fina iden att skicka tunnelbanatågen direkt från Centralen utan stopp till Solna.
Finfint tänkte jag och hoppade glatt på :)

Lite mindre glad vart jag när tåget inte stannade förrän i Hallonbergen, som ligger typ i skogen :(
Det var nån superbra ide för att skapa lite mer kaos.

 Ingen idé att tjafsa med de här grabbarna


 Framme på Matchen

Jag hamnde till slut på machen precis när den började, men fick ingen plats, utan fick stå i en trappa och kika över nån killes axel. :(

   Aik torskade, och Fansen rev arenan, eller iallafall kioskerna. Den här hittade jag nästan hemma hos mig. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar